skabe en autentisk

skabe en autentisk

Promise
De lover udsøgte og håndlavede sushi til deres kunder, hvor deres personale vil engagerede
og dygtige og vil bestræbe sig efter at skabe en autentisk japansk og koreansk madeventyr.
Derudover lover de kvalitet og smagsnuancer. Alt nævnte kan man finde på deres
hjemmeside, som er gældende for alle kunder. Dette er derfor noget de skal leve op til, da der
bliver sat en standard for en kunde. 4

People
De har ansat nogle professionelle sushikokke, som har mange års erfaring og specialiseret sig
i sushi. Derudover har de medarbejder som tager imod kunde og bestillinger, og
medarbejdere som serverer dem maden. 5

Process
Fra kunden overvejer at bestille sushi, og til kunden har spist er der en masse kontaktpunkter.
Det starter fra at kunden får øje på Atami Sushi på google, hvor kunden så trykker på
hjemmesiden som er den første kontaktpunkt. Hjemmesiden er den første møde mellem
virksomhed og kunde. Derefter kan kunden enten vælge at bestille mad online, som takeaway
eller afhentning selv. Kunden kan også vælge at ringe ind, og bestille er stille spørgsmål.
Telefon samtalen er også en kontaktpunkt som er meget vigtigt. Efterfølgende afhenter
kunden maden, hvor det er det første fysiske kontaktpunkt med virksomheden. Den
afsluttende kontaktpunkt er når kunden har spist, og giver en anmeldelse på trustpilot,
facebook mm.

No Comments

Post A Comment