kunne skabe flere detaljer

kunne skabe flere detaljer

Hi-fi wireframe:
For at kunne skabe den bedste forståelse for hjemmesiden ud fra low fi wireframes har man samlet det hele til en samlet hi fi wireframe. På denne måde har man kunne skabe flere detaljer for hjemmesiden, men også hvor diverse elementer har skulle være osv.
Brugen af en hi fi wireframe er yderste vigtig, da hele gruppen for sat en fornemmelse af hvordan hjemmesiden kommer til at se ud, men man har også en skitse man kan følge til prototypen.
Denne hi fi wireframe er blevet lavet på grundlag af low fi wireframes som er baseret på diverse undersøgelser der er blevet lavet i starten af projektet. Derfor er det tydeligt at se, hvordan disse undersøgelser har en stor indflydelse på hele projektet fra starten af, da det danner rammerne for hele løsningen til klienten.
Der er utrolig stor fokus på forsiden, hvor der er blevet arbejdet i brugervenlighed i forhold til de forskellige afdelinger der er i denne sushi kæde, da man vil alle fejl bestillingerne til livs.
Udover dette, så er der blevet brugt fokus på at sende kunden direkte ind til takeaway afdelingen, da de fleste kunder gerne vil bestille hurtigt frem for at se på hjemmesiden.
Alle disse undersøgelser har dannet ramme for en samlet hi fi wireframe som nu kan videreudvikles til en XD prototype, som man kan komme ud og teste ved kunderne.

Informationsarkitektur
For at skabe en forståelse for hvordan hjemmesiden bliver struktureret inden at den bliver lavet, så kigger man på en informations arkitektur, hvor man opdeler hjemmesiden så den er til at forstå. For at finde ud af hvordan hjemmesiden skal opdeles, er der blevet lavet low fi og hi fi wireframes på hvordan designet skal være. Efter disse wireframes, er det nu muligt at placere alt informationen som er vigtig at have med på hjemmesiden.

No Comments

Post A Comment