bundlinjerne har branchen mere i vente

bundlinjerne har branchen mere i vente

Markedet for specialøl voksede de to år imellem fra at udgøre 8,9 pct. af totalmarkedet til 9,1 pct., og trods pres på bundlinjerne har branchen mere i vente, lyder det fra Bryggeriforeningens direktør, Niels Hald. “Vi har set estimater, der peger på, at specialmarkedet kan nå op på 20 til 30 pct. af totalmarkedet. Det tror vi bestemt er realistisk. Vi kan se på andre markeder, at forbruget bevæger sig mod netop specialøl, der også er drevet af økologiske og alkoholfrie øl,” siger han til avisen.

I marked har kun mænd som ove 40 år gammel, vises Facebooks marked anlayses stadigvæk 50.000 mandlig publikummer i trekantsområdet. Der giver mulighed at finde flere kunder. Specialøl vokser i danske ølmarked og det giver også mulighed at få flere kunder i fremadrettet. Virksomhed deltager i mange øl arrangementer som at udvise sin produkt og fange forskellige kunder.

No Comments

Post A Comment